tirsdag 3. september 2013

WANTS FOR SEPTEMBER



1. Oversized pink coat from By Marlene Birger 
2. Turtleneck roller from Filippa K 
3. Pop jeans from Acne via sarastrand.no
4. Converse shoes 
5. Cashmere blend scarf from Filippa K 
6. Pink leather gloves from Filippa K 


Okei, så jeg ser at jeg begynner å bli mer og mer inhabil av å jobbe på Filippa K når så mange ting på ønskelisten er der ifra. But who can blame me? De er jo dritfine alle tre. Denne jakken har jo på mange måter blitt høstens virkelig store it-jakke, og egentlig så har jeg jo allerede skaffet meg en ny ullkåpe.. men den ser så fin ut der på ønskelisten, synes jeg.. hehe! Turtleneck (og i tillegg 60% merinoull), acne pop, sorte converse og digge ting som kan holde meg både kul og varm utover høsten kan man heller ikke si nei til. Og så har jeg jo snart (vel, i september i alle fall) bursdag og da kan man jo ønske seg det man vil!

-

The pink jacket from By Marlene Birger is already and is becoming the it-jacket for fall big time. I already got a coat, so I guess it's just because it's so pretty up there on my wish list. Turtleneck, acne pop, black converse and stuff that can keep me both warm and cool I can't say no to either. And it is (well, in september) my birthday soon, so I'm allowed to have pretty stuff on the wish list if I want to! 


2 kommentarer:

  1. Åhh, skjerfet og kåpen er såå fine!

    SvarSlett
  2. Skjønner deg godt! Kunne gjerne tatt i mot alt jeg også!! xx

    SvarSlett