søndag 1. september 2013

BUSY SUNDAY


Jeg skulle på mange måter ønske at jeg kunne sitte slik med motemagasiner, drikke te og høre regnet tromme mot ruten mens koser meg inne i timesvis hver søndag.. Søndager er perfekt for slik avslapping, men det er sjelden jeg får tid til å sitte så mye lenger enn til teen er drukket opp. Dette er faktisk frokost nr to for dagen, fordi søndag er dagen der jeg står opp supertidlig for å tar igjen det jeg ikke rekker ellers i uken, som å vaske leiligheten, klær, betale regninger, svare på mail, arbeide med skole eller bloggen, og ikke minst jobbe. Selv om det er deilig å skape av, er det på mange måter ganske digg å få gjort unna så mye også. Tømme hodet litt, på en måte! Så, nå er det avgårde på jobb. Håper alle får en fin søndag, uansett hvordan den ser ut :-) 

So much to do and so little time. I often wish I could lay on the sofa all day, drink tea and read fashion magazines for hours, but usually on sundays I can't. I do the stuff I dont have the time to do earlier in the week, like pay bills, clean the appartment, do the laundry and work. In a way it feels good to be so efficient and to get so much done, it really clears my head. Now it's time to work. Hope you all have a wonderful sunday whatever you're doing :-)  




4 kommentarer:

  1. Kan ikke huske sist jeg hørte regnet plasket på ruta her, da vi stort sett har hatt sol den siste tiden, men gleder meg veldig til høsten og innekos med nyinnkjøpte magasiner, bøker og god te el kaffe caramel <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Det høres herlig ut! kos deg :)

      Slett
  2. oppdaget nettopp bloggen din i forbeindelse med artikkel i Det Nye. Gratulerer med å gå videre, bra jobbet. Du er en flott jente og jeg liker stilen din. Måtte kikke innom alle innleggene dine i dag.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, det betyr mye. Håper du liker bloggen og fortsetter å følge den! :) klem

      Slett