torsdag 5. september 2013

SNEAK PEAK



Vi får ikke lov til å legge ut noe særlig med bilder av leiligheten vi bor i før folk har sett den på TV, men en liten sneak peak må dere jo få. Det er virkelig kult her. Det er en av de eldre leilighetene på Grünerløkka der det er høyt under taket, med rosetter, kunst og fresht interiør. Badet har et stort antikt badekar som jeg gjerne skulle hatt tid til å prøve ut også.. Kjøleskapet er stappfullt av frukt, bær og godsaker, så om noen lurte på om jeg kommer til å sulte ihjel (dette er jo tross alt en modellkonkurranse, så jeg var jo litt bekymret selv) kan bare slappe av. Jeg kommer til å se ut som en julegris når jeg kommer hjem! Jeg har lagt min elsk på gullkoppen med hodeskalle på. Så den skal jeg definitivt kjøpe (eller investere i, den var visstnok ganske dyr) når jeg kommer "ut". Den er fra Kühn og kan kjøpes på Milla Boutique i Oslo og Berthas Oldebarn i Bergen. 

-

We're not allowed to post that many pictures of the apartment before it's showed on TV monday to come. But I just had to give you a little sneak peak. It's such a cool place. It's one of those old apartments in Oslo that are so old and chic, but at the same time have a trendy and modern touch. There is a antique bathtub I would like to try out, too.. The fridge is propped with fruit, berries and really good stuff, so if anyone is wondering about if I'm starving to death (it is after all a model competition, so I was a little worried myself) - you can just relax. Currently I'm totally in love with the golden mug with the scull. Definitely buying it when I come "out". 




4 kommentarer:

  1. Så kult det ser ut! Gleder meg til å se det orntlig på TV :-)

    SvarSlett
  2. Jeg også gleder meg til å se :) Elsker klassiske, nesten overdådige bygårdsleiligheter hvor man bryter ved å innrede på en enkel og moderne måte. Men du, ta det litt easy med shoppingen de neste ukene da.. Du har jo bursdag snart! ;) Klem

    SvarSlett
  3. Heier på deg!
    Elsker hvordan du har din egen stil, og gjennomfører det skikkelig. Oppdaget bloggen din når jeg googlet en jeansjakke fra bikbok for lenge siden, veldig random. Men bloggen din og bildene inspirerer :)

    SvarSlett