mandag 30. september 2013

PFW OUTFIT #1





 

Wearing Filippa K cotton shirt, Acne pop jeans, bag from Lulus, BLK DNM leather jacket and Ray-Ban Wayfarers. 

 
Her er noen bilder av hva jeg hadde på meg i går. Utrolig gøy å sporte pop jeansen for første gang, må jeg si! Elsker den avslappede fasongen. Den ser best ut med hæler da, så det forklarer gnagsårene I guess... Nå er vi straks på vei til Elie Saab visningen, jeg gleder meg sånn!

-

Some snaps from yesterdays outfit. Love that I got to sport the pop jeans. They look definately best with heels, so thank god for compeed, like I said yesterday. Now it's the Elie Saab fashion show next, can't wait!

8 kommentarer:

  1. Chic urban style


    http://theshortiesfashion.blogspot.co.uk/

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med seieren! virkelig fortjent ;-*

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med seieren av DETNYE jenta! Må si jeg heiet på deg, stilen din og personligheten som kom frem i serien likte jeg veldig godt! Så virkelig fortjent=)!

    SvarSlett
  4. Yes. Du vant jo. Du var min favoritt hele tiden. Så fortjent. Det coverblikket ditt var bare kjempefint. Gratulerer så mye og lykke til videre. Skal følge med deg i din nye bloggverden.

    SvarSlett
  5. Ååå, skal dere se Elie Saab!! Han er favoritt designeren min!! Gratulerer med seier i DetNye! Gleder meg til å lese/se mer fra deg! ;)

    Elie Saab

    SvarSlett
  6. Så Det Nye Jenta nå :) Klarte ikke å dy meg, vi får se deg igjen sammen når du kommer hjem! Så fantastisk fin du var kjære <3 Jeg er så stolt av deg!

    SvarSlett