lørdag 7. september 2013

PRINTED SCARF




Wearing printed scarf from Katrin Uri, vintage Isabel Marant Coat, Acne boots and jeans, Casio Watch and rings from H&M. photos by Irina Lakicevic aka A Portable Package.


Noen av dere husker kanskje at jeg besøkte showroomet til Katrin Uri i Oslo når jeg var der i forbindelse med ofw? Nå har det endelig blitt såpass kjølig i luften at jeg har begynt å kunne bruke det fine skjerfet som jeg fikk med meg hjem. Det er laget av bomull, ull og kashmir, føles utrolig lett og deilig å ha på, og du kan få tak i det her. Det er et fint alternativ til de tyngste kashmirskjerfene (som for eksempel Canada-skjerfet fra Acne som det virker som at hele verden har nå...), som foreløpig er litt for varmt i tidlig høstvær. Jeg må jo også nevne den nye Isabel Marant-kåpen jeg har kjøpt - vel, egentlig så er den bare et par sesonger gammel men jeg sniker meg til å kalle den vintage istedet for godt brukt, som jo høres mye bedre ut. Hihi. Jeg pleier vanligvis å gå for grå eller svart når det gjelder kåper, men mørkeblått går jo til nesten alt det også. Og så er det jo litt mer fresht!

-

Some of you might remember me visiting the Katrin Uri showroom in Oslo when I was there during ofw? Now it's finally become chilly enough to wear the amazing scarf I brought home with me. It's made of cotton, wool and cashmere, and feels so nice and light to wear. It's really a good alternative to the heavy cashmere scarves (like for instance the Canada Scarf from Acne that it seems everybody have nowadays..) that are to warm in the early fall. And also I have to mention the new coat from Isabel Marant I've just bought. Well, it's actually a couple of seasons old, but I take the liberty of calling it vintage since it sounds much better, haha. So I usually go for the classic grey or black coat, but navy blue also goes with about everything. And also it's less boring. 




7 kommentarer: