søndag 29. september 2013

PARIS FASHION WEEK #1











Det er ikke mange timene vi har vert her, men jeg er så utrolig forelsket i denne byen! Allerede har vi rukket innom to show, sjekket inn på verdens fineste hotell, spist burger og drukket rødvin på den mest sjarmerende fortausrestauranten i pissregn (virkelig Paris by Midnight stemning her nå, altså) og ligger nå langflate i en myk og deilig hotellseng midt i hjertet av Paris. Helt surrealistisk! Og så synes jo jeg det er utrolig gøy å se kjente moteskikkelser "in real life", jeg blir jo helt starstrucked, jeg. Hanneli is rocking that Carven skirt, for å si det sånn. Kommer til å legge ut flere bilder av antrekket mitt i morgen. Selvfølgelig har jeg pådratt meg noen heftige vannblemmer (thank god at jeg har med meg compeed), så de skal plastres før jeg har store planer om å sovne som et skudd når hodet treffer puten. Bonne nuit! 


It hasn't been many hours since we got here, but oh I'm loving this city. Already we have stopped by two shows, checked in to the most perfect hotel ever, had burgers and red wine at a charming resturant in pouring rain and are now lying in a soft and comfy hotel bed in the heart of Paris. Totally surreal! And also I think it's so cool to see those fashion people you normally only see in magazines in "real life". In other words - Hanneli is rocking that Carven skirt. Will post more photoes of my outfit tomorrow. Bonne nuit!



3 kommentarer:

  1. Wow, ditta e så utrulig stort. Kos dej fullt ut!

    SvarSlett
  2. Åå, drømmen jo... Kos deg masse, NYT!

    SvarSlett
  3. Lykke til med compeeden, vannblemmer er så fælt!

    SvarSlett