søndag 22. september 2013

NEW IN





Jeg har ventet på cashmere blend scarf fra Filippa K i en lang stund nå, og endelig er det her. Det er perfekt størrelse (litt mindre enn varianten fra Acne), kvalitet og ikke minst farge - det går til alt. Og så myykt som det er... Jeg ønsket meg egentlig en liten pusekatt som jeg kan kose med, men dette er jo nesten like bra. Nesten! 

-

I've been waiting for this scarf for quite some time now, and finally it's here. It has the perfect size, quality and color - it's goes with just about everything! And it's so soft.. I was wishing for a kitten for my birthday but this is almost as good. Almost! 


7 kommentarer:

  1. Digg! Vil ha! :-) :-)

    SvarSlett
  2. Hehe, slår bare en pusekatt nesten ja ;) Men skjerfet så super digg ut!!

    http://elise-solberg.blogspot.no

    SvarSlett
  3. Det så deilig ut. Hva er prisen og hvilke farger finnes det i?
    Gleder meg til å se ny episode av Det Nye jenta. Var glad du kom videre sist.

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg tror prisen er 900, og det finnes i grått, beige og mørkeblått. Alle er kjempefine så det var vanskelig å bestemme seg ;-) Så gøy at du følger med på konkurransen! :)

      Slett
  4. Gratulere med å gå vidare i konkurransen ;-)
    Kjekt at ei Sunnmørsjente når så langt!

    SvarSlett