mandag 16. september 2013

LFW STREET STYLE





  photo courtesy of Tommy Ton / style.com 


Moteukene kommer som perler på en snor fremover og i London er de godt i gang. Jeg skulle veldig gjerne vert der bare for å observere motesirkuset og se på alle de fine klærne, men heldigvis kan jeg få med meg litt highlights fra både visninger og gatemote på style.com og vogue.com. Jeg elsker å bare klikke meg gjennom massevis av street style bilder, det er virkelig den moten som inspirerer meg mest. For all del - visningene er jo fantastiske og modellene er supervakre (selv om det ser ut som de har det ganske fælt til tider, de ser jo så ulykkelige ut), men det er utenfor showene man finner de eksentriske og kule jentene som virkelig viser mote og stil. Og at det også handler om å være litt crazy for å bli snappet av street-style fotografene. Det ser bare så utrolig gøy ut! 


-


Fashion weeks are flying by one after the other and this week London is hosting the extravaganza. I would love to be there just to observe the fashion circus and admire the beautiful clothes, but luckily I can catch the highlights from the shows and streetstyle on style.com and vouge.com! I love clicking through streetstyle pictures, I find this to be the most inspiring! Don't get me wrong, the shows are beyond amazing and the models are gorgeous (even though they sometimes look like they're having a rough time, why so angry?!), but it's outside the shows where you find the eccentric and cool girls who truly show fashion and style. It looks so fun!


4 kommentarer:

  1. Elsker moteukene! :)

    SvarSlett
  2. NYC var awsome =) Ser ut som LFW også er bra =) Gøy å følge med gjennom macen =)

    SvarSlett
  3. Tommy Ton altså! Digger den aktiviteten han gjør for style.com! Alltid inspirerende.

    SvarSlett
  4. Street is always the best fashion show. Like that pictures


    http://theshortiesfashion.blogspot.co.uk/

    SvarSlett