torsdag 12. september 2013

LET'S GO!


Dette bildet beskriver faktisk ganske godt hvordan jeg føler meg akkurat nå. For etter noen fantastiske dager med luksus og morro i Oslo er jeg tilbake i Bergen. Det er 2 uker til eksamen, i tillegg til jobb og diverse prosjekter utenom, så det er vel bare å brette opp ermene og hive seg rundt! Det blir spennende å se om jeg får kabalen til å gå opp, denne gangen også. Og til å oppdatere bloggen innimellom selvfølgelig ;-) wææ!


-


This photo describes very well how i feel right now. After some wonderful days of luxury in Oslo I'm back in town, back in Bergen. With 2 weeks to my first exam this semester, in addition to work and a variety of projects as well, I better get to it. It's a race this time too, so I'm exited to see if I can make it through. And find the time to update the blog once in a while ;-) 

5 kommentarer:

  1. Ja, lykke til tilbake i kvardagen! Du klarer det vel fint:)

    SvarSlett
  2. Hvis det er noen som får det til, så er det du! Stå på! Det ordner seg alltid;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er godt at noen har troen på meg :) klem!

      Slett
  3. Hva er dine beste tips for å få gode karakterer på videregående? :) Har veldig lyst til å studere medisin, men jeg vet jo at man trenger et ganske så høyt snitt!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg tok både fysikk, realfagsmatte og kjemi på videregående, så det ble noen timer med leksegjøring for å si det sånn. Du får bare være knallhard med deg selv og tenke at du gjør det for å få lov til å velge på øverste hylle av hva du vil bli senere. Du må finne din egen måte, og ha troen på deg selv. Vil du det nok, så går det :)

      Slett