tirsdag 17. september 2013

INSTAGRAM LATELY

1. Oslo next 2. My all time favorite coffee mug 3. Congrats! 

4. A girl has got to eat! Great food. 

5. some modelling. Never seen that high hair! 6. it's a mustache 7. The bugsy coat. Melts my heart. 


8. smoooooth 9. What happends in oslo  10. Blå 


Nå er det en liten stund siden sist jeg laget et "instagram lately"-innlegg , og det er egentlig veldig rart å se hvor mye som har skjedd på noen få uker. Instagram-kontoen min har naturlig nok blitt dominert av snaps fra innspillingen i Oslo, mat (som alltid - jeg elsker å lage og spise god mat) og småøyeblikk i hverdagen. Den kåpen, altså... Husk å følge meg (@karnfkj) for små oppdateringer og motedrypp. Ha en fin tirsdag :-) 




It's been a while since last time I made a "instagram lately" post, and it's actually pretty funny to look back on all that's happened in this little time. My instagram has of course been dominated by snaps from the shooting in Oslo, food (as allways, I just love making and eating food in great company) and small everyday moments. And that coat... Remember to follow me (@karnfkj) for those small updates on anywhing and everything. Have a wonderful tuesday :-) 



1 kommentar:

  1. Ah, har en crush på den kåpen jeg og.. Hjerte-smerte!

    SvarSlett