torsdag 26. september 2013

IN OSLO




Akkurat nå er jeg i Oslo i forbindelse med Det Nye Jenta finalen - og for å avgjøre hvem som stikker av med seieren, ikke minst. Det ble en veldig kort tur, så jeg flyr tilbake til Bergen bare om noen timer igjen, egentlig mest fordi jeg har eksamen i morgen. I morgen!! hjelpes. Du kan lese om alle finalistene i den siste utgaven av Det Nye som kommer i bladhyllene på mandag, forresten. Denne gangen er det Jenny Skavlan på coveret, men neste gang er det en av oss... woooop!


-

Currently in Oslo for the "Det Nye jenta" final - and to settle who wins it all! You can reed and see all about the finalists in the latest issue of Det Nye that will appear in stores monday. This time, it's Jenny Skavlan on the cover, but on the next is one of us... Woooop!

4 kommentarer:

  1. Håpar det er deg på framsida!! Tvi tvi! ;)

    SvarSlett
  2. Hei Karn! Har fulgt med på Det Nye-jenta, og du har vært min favoritt siden starten. Digger at du går på medisin, vet hva du vil og har kjempekul klesstil. Du er virkelig motiverende og inspirerende :) Håper det var DU som vant, det har du i så fall virkelig fortjent. Masse lykke til på eksamen i morra, det tar du på strak arm :) Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Gleder meg til å lese om dere, se dere på tv og se deg på forsiden av det nye! ;) Lykke til på eksamen!!

    http://elise-solberg.blogspot.no

    SvarSlett
  4. Lykke til med eksamen. Håper det var du som vant jeg også. Spent på å se.

    SvarSlett