onsdag 4. september 2013

LIGHTS, CAMERA, ACTION!








Wearing skirt from Saboskirts, old tee from Gina Tricot, Cardigan from Carlings, rings and bracelet from Lindex and Bik Bok, Filippa K shopper and Acne boots.


Det er så mye gøy som skjer her i Oslo og så mye jeg vil fortelle dere men det kan jeg jo åpenbart ikke! Det blir mye gåing rundt omkring, så bloggeren som jeg er så må jeg jo selvfølgelig snappe noen bilder av det jeg har på meg. Været her er jo helt forskjellig fra i Bergen, så jeg har jo pakket litt feil for å si det sånn. Jeg kjørte på med ullkåpe, tykke strømpebukser og skjerf, men her er det jo rene sommersdagen. Jeg har det utrolig gøy, og det blir såå spennende (og ikke minst veldig rart) å se seg selv i neste episode av Det Nye Jenta som kommer på TV 2 bliss på mandag kl 21.25. Stay tuned...! 


-

A lot of cool stuff going on in Oslo right now, and so much I would like to tell you guys! But obviously I can't. It's been a lot of walking around, so being a true blogger and all of course I have to take a few snaps of what I'm wearing. The weather here is totally different from in Bergen, so the packing is so far from what I should have brought. I stuffed the suitcase with woolen coats, scarves and cardigans, but here it's like summer all over again. I'm having a really good time, and it's going to be so much fun to watch the first episode of Det Nye Jenta at TV 2 bliss monday at 9.25 p.m. Stay tuned! 








21 kommentarer:

  1. Fanastisk antrekk! Trudde fyrst det var ifrå Bergen faktisk, for væiret har vore veldig fint idag! Lykke til med Det Nye Jenta! (:

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk!! Ååh, så typisk. Alltid fint vær når jeg ikke er der!

      Slett
  2. Smashing som alltid!

    SvarSlett
  3. Kjempefint antrekk! Trudde et øyeblikk du hadde kjøpt acne raya cardigan, men dødsfin den du har på deg! Håpe det går som det susa i Oslo, og gleda meg max til mandag:)

    SvarSlett
    Svar
    1. hehe, nei den har jeg ikke tatt meg råd til (ennå) ;-)

      Slett
  4. Er så glad for at du får tid til å blogge til tross for travle dager med innspilling i Oslo! Gleder meg veldig til å se deg på skjermen mandag ;-*

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, jeg tror det blir supergøy! :-) Prøver å godt jeg kan. Savner deg!<3

      Slett
  5. Så fint antrekk. Liker virkelig stilen din. Du er en virkelig skjønn jente. Heier på deg.

    SvarSlett
  6. Heia, heia, heia!

    Så deilig å kunne gå med bare ben!

    Hvilken neglelakk er det?
    :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Den er fra lindex! :) Jeg skal vise deg :)

      Slett
  7. Du har helt fantastisk stil! Utrolig inspirerende :)
    Er cardiganen din gammel eller vet du om de fortsatt selger den i butikkene?

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :) Så bra! Cardiganen er helt ny, du kan kjøpe den på carlings. Der er også noen fine som ligner veldig på cubus! :) klem

      Slett
  8. Hvor har du kjøpt den Filippa K- shopperen? :O Har lett etter den overalt!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Rebekka! Jeg tror ikke den er en del av kolleksjonen..! Så det er nok vanskelig å få tak i den. Men hør med din nærmeste Filippa K butikk, så kan du sikkert få en om de har en liggende ;-)

      Slett
  9. Synes du har en av de mest gjennomførte og kule stilene blant jentene som er igjen i konkurransen, men jeg angrer meg for at jeg begynte og se serien. Dette ga meg dessverre et helt annet inntrykk av deg. Mulig det er klippinga, men du fremstår som hoven ovenfor de andre deltakerne og litttt for selvsikker.
    Men som nevnt, digger stilen din!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så leit å høre at du oppfattet meg sånn! Slik er det vel bare når man er på tv.. ;-)

      Slett