mandag 9. september 2013

HEADS UP




Wearing coat from H&MFilippa K shirt, jeans from Acne, vintage bag, converse shoes and my Casio golden watch. 


Etter en helg med bare kos, og som på mange måter også kan kalles en etterlengtet mini-ferie er det på'an igjen med innspilling og et mildt sagt stappet program fremover. På lørdag gikk jeg for noe supercomfy og enkelt, hvit skjorte og skinny jeans. Mitt to-go antrekk når jeg har enten dårlig tid eller dårlig utvalg... Jeg hadde ikke plass til så mye klær i kofferten, så jeg fikk låne denne oversizede frakken av Andrea. Life saver! Den er ny, så jeg må bare benytte anledningen til å tipse om en superfin frakk til en relativt billig penge (1000 spenn). Og den er ikke så innmari tykk heller, så den kan godt brukes nå når det enda ikke har blitt så veldig kaldt! 

-

After a wonderful weekend and what can also be called a desperately needed mini holiday, it's back to shooting and a busy schedule. On saturday I went with the super comfy outfit, skinny jeans and a white shirt. My to-go outfit when the time is short or the options are few. I didn't have room for that much clothes in my suitcase so Andrea borrowing me this coat was a real life saver. It's new, so I have to have to take this opportunity to tip you gyus about it. It's from H&M. It's not that thick either, so you can wear it when its not that cold outside. 



10 kommentarer:

  1. Wow! Fin jakke (Y)

    SvarSlett
  2. Svar
    1. Det var da utrolig hyggelig sagt :)

      Slett
  3. Likte plassen dere tok bilder på, selv om fruen selv aldri ville stått der (som hun sa) skikkelig gøy program. Fikk sett alle episodene på nettet i går. Masse lykke til videre.

    SvarSlett
    Svar
    1. Så bra! Å ta bilder i en park eller ved en fontene er ikke akkurat min stil, så vi tok sjansen på at det gikk fint. Og hun lot seg jo overbevise til slutt, heldigvis ;-) Så gøy at du følger med! tusen takk :)

      Slett
  4. Classy antrekk. Så på programmet i går. Var underholdende. Kjekt at du kom videre. Du er min favoritt til å vinne. Jeg liker så godt stilen din, og ansiktet ditt er så klassisk fint, men likevel har du noen særegne trekk.

    SvarSlett
    Svar
    1. Så utrolig hyggelig at du synes det, jeg setter stor pris på positive tilbakemeldinger. Du får bare følge med på programmet, jeg tror det blir noen gøye episoder frem mot finalen! :)

      Slett
  5. For en nydelig jente du er! Og for en himla bra stil du har. Misunner deg den. Og drømmejobben. Ah!! Du fortjente virkelig seieren som detnyejenta. Gratulerer så mye! Jeg bare lurer på en ting. Elsker kåpen din. Men hvilken størrelse har du den i? :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuusen takk skal du ha, Silje :) Kåpen er i str 36 :) klem

      Slett