tirsdag 24. september 2013

COMFY IS KEY




Wearing Filippa K shirt, Casio watch RayBan wayfarers and necklace from Efva Attling.


Selv om at man leser (eventuelt jobber) døgnet rundt og ikke ser så mye annet enn innsiden av en lesesal (flere som kjenner seg igjen her?) så går det an å være presentabel i tøyet.  For ja - selv om det er eksamensperiode så må man lage det litt hyggelig for seg selv; Ta på seg noe komfortabelt (det er faktisk umulig å sitte å lese i skinny jeans, det er bare too much pain!) og gjøre noe litt hyggelig når man kan. Som å kjøpe seg lunsj og en cappuchino på Godt Brød. Hjernen trenger jo både oksygen og glukose, tross alt. 


-

So even if you are studying 24/7 and don't see too much daylight, it's possible to be presentable, speaking of clothes that is. Because yes - even if exams are just around the corner you can make it a bit nicer for yourself; first of all - put on something comfy (it's actually impossible to study in skinny jeans, it's just to much pain). And buy some great lunch. The brain needs both oxygen and glucose, after all. 





8 kommentarer:

  1. Jeg lurte på om du har rukket å prøve ut Cliniques CC- Cream? I så fall, er den til å anbefale? Hvilke hudtyper passer den til? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Den er virkelig til å anbefale ja! Både hvis du vil bruke den som foundation, men også til en hudkrem med litt farge som godt kan legges under mineralpudder til fest og når man vil ha litt mer dekkevne. Jeg vil tro at den passer til de fleste hudtyper, men kanskje ikke fet. Jeg har en tørr/normal hud og da er den perfekt :) håper det var til hjelp! :)

      Slett
  2. Hei! Hvilken størrelse er Wayfarersa dine?

    SvarSlett
  3. Hei! Liker bloggen din veldig godt :) Hva slags leppestift har du på deg her?(om du har på deg en da?) Kjøpte yves rocher i rose poudré etter du anbefalte den, og den sitter så utrolig godt - men kunne gjerne tenkt meg en i en litt mer "nude" farge også :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så gøy at du liker bloggen! :) Her har jeg faktisk bare på meg carmex cherry lip balm, du kan kjøpe den på de fleste dagligvarebutikker og det er den beste i verden! :) Jeg pleier å bruke litt foundation på leppene og den over for "nude" lepper, funker som bare det!

      Slett
  4. Bra sakt med glukose og oksygen! ;) Har du noen tips til gode studieteknikker?

    http://elise-solberg.blogspot.no

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg tror det beste tipset jeg kan gi er at du må finne det som funker for deg. Vær tilstede i timen og prøv å lat som at alt er kjempegøy, det hjelper faktisk!

      Slett