lørdag 14. september 2013

CC CREAM


Jeg digger konseptet med BB-cream fordi jeg liker tanken på en enkel og lettvint skjønnhetsrutine. Pluss at de fleste har høy solfaktor, noe jeg tror er omtrent det viktigste man kan gjøre for å ta vare på huden sin.  Jeg la virkelig min elsk på BB-cream fra clinique når den kom fordi den var både bra og billig, men når den ble tom måtte jeg bare teste ut storesøsteren, og gikk altså for CC-cream i samme merket fordi jeg var så fornøyd med den forige. Nøyaktig hvilke faktorer som gjør at den skal være så innmari mye bedre vet ikke jeg, men den gir enda litt mer fuktighet enn den forige, og det klapper jo jeg i hendene for. Spesielt nå som det blir kaldere og luften blir tørrere. Og så er det jo så gøy med nye produkter! 

-


I'm loving the concept of BB-cream because I've allways been a fan of a simple and easy beauty routine. Plus that they have a high SPF, which is the most important and easiest way to take care of your skin. The one from clinique I instantly liked and when it was empty I had to try the big sister - CC cream. So I'm not so such exactly which ingredients are better then before, but it definately gives more moisture. And that is perfect for me, especially now that it is getting colder and the air more dry. And also I'm a total beauty product junkie ;-) 

2 kommentarer:

  1. Jeg også elsker denne typen alt-i-ett produkt. Fuktighetskrem og foundation i samme tube, det er jo superpraktisk! :)

    SvarSlett
  2. Hvis jeg har forstått det riktig dekker den litt mindre enn bb, og gir et lettere, og friskere resultat. Gleder meg til å teste den ut!

    SvarSlett