fredag 20. september 2013

BIRTHDAY GIRL





Wearing old sweater from Bik Bok, Noisy May leather-ish skirt, leather bag from Lulu's and Acne boots. photo by Irina Lakicevic. 

Jeg blir jo eldre for hvert år som går (obviously), men jeg blir visst aldri for gammel til å synes at det er supergøy med bursdag. Gaver, hilsener, klemmer og meldinger mottas med stoor takk, bare så dere vet det :) Når det er bursdag så skal det jo være litt spesielt, og det er virkelig ikke ofte jeg bruker plagg som denne fluffy genseren jeg kjøpte på salg på Bik Bok for en hundrelapp for veldig lenge siden. Mesteparten av dagen kommer jeg til å tilbringe på lesesalen (ja, jeg vet det er ganske stusselig) men jeg har hatt en superfin dag til nå med ballonger, godterier, blomster, gaver, boller og bursdagslunsj. Jeg er så heldig! 


I get older every year (daah), but I never seem to get to old for thinking that birthdays are superfun. Presents, regards, hugs and texts are much appreciated!! So since it's my birthday I wanted to wear something special, and it's not often you see me in a sweater like this I bought at Bik Bok on sales ages ago. The most of the day I'm unfortunately going to spend studying (I know, it really sucks), but I've had a wonderful day 'til now with balloons, kinder surprise, flowers, gifts, buns and a birthday lunch. I'm so lucky! 




16 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen, du ser fantastisk ut!

    SvarSlett
    Svar
    1. så hyggelig at du synes det :) Tusen takk!

      Slett
  2. Gratulere med overstått!
    Lukke til med studie og alt det andre :-)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med dagen på etterskudd :D

    SvarSlett
  4. Loving the fluffy sweater combined with the leather from the skirt. You look absolutely stunning x

    Fashion Landscape

    SvarSlett
  5. Nydelig antrekk! Gratulerer med dagen!

    http://elise-solberg.blogspot.no

    SvarSlett
  6. Gratulerer med vel overstått bursdag. Du er så flott og har en inspirerende stil.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, så bra at du synes det!

      Slett