onsdag 18. september 2013

BEAUTY ROUTINE




Jeg får en del spørsmål om hvilke produkter som inngår i min faste rutine. Egnetlig mener jeg at man ikke burde ha den samme kremen i årevis, men at man bør variere mellom litt forskjellige alternativer for at huden ikke skal venne seg til de samme virkestoffene. I tillegg så elsker jo jeg å prøve ut nye produkter og merker jeg hører mye bra om, og så denne gangen var det Korres. Jeg prøver å holde det så enkelt som mulig, og klarer meg med en ansiktrens og -fuktighetskrem. Ansiktsrensen inneholder melkeproteiner som gir fuktighet i tillegg til å rense (ikke bare skyller bort alt av de naurlige oljene i huden). Fuktighetskremen er for normal/tørr hud og inne holder wild rose, som skal ha en skimrende effekt. Jeg har brukt de i en uke nå og er superfornøyd, spesielt duften er utrolig god. Og ikke minst -  de er ikke så innmari dyre. Da blir det ikke bedre!

Korres foaming cream cleanser 
Korres wild rose 24-h moisturising brightening cream 

-

I get questions about my beauty routine, so I thought I'd share it with you; actually I think it's smart to change products every once in a while, just so the skin doesn't adapt to much to the active ingredients. In addition I love trying out new products and brands I've heard a lot about, so this time it was Korres. I try to keep it simple, just by using cleaner and moisturizer. The cleaner contains milk proteins to give a little moisture (and keep the skins own natural lipids), and the face cream has wild rose that gives a brightening effekt. Lovely products and they smell amazing. And also - they're really not that expensive. Doesn't get any better than that. 

1 kommentar:

  1. Takk for at du deler! Korres er kjempebra :)

    SvarSlett