søndag 15. september 2013

ALMOST LEATHER



Wearing Filippa K linen tee and reptile leggings, old coat from H&M and Acne pistol boots


Jeg har lange siklet på en ekte skinnbukse fra Filippa K fordi jeg trenger en i garderoben min, og fordi jeg synes at det sjeldent finnes gode alternativer i syntetiske stoffer. I alle fall har ikke jeg sett noen. Helt til nå. Dette er faktisk det beste kjøpet jeg har gjort på lenge - både fordi den koster en brøkdel av det det koster for en i ekte skinn og fordi jeg synes at den faktisk ser helt ekte og skikkelig ut. For nei, jeg kan ikke ta meg råd til å kjøpe en bukse til i underkant av seks tusen kroner... Selv om jeg selvfølgelig har veldig lyst da, hehe. Jeg kombinerte den med en enkel t-skjorte (som vel og merke går litt nedenfor rumpen, jeg er ikke så veldig komfortabel med den glemt-å-ha-på-seg-bukse-looken) og høye boots. Utover høsten skal jeg kombinere den med chunky knits og kjoler. SÅ fornøyd! 


I haven't been able to take my mind off the leather pant from Filippa K collection for fall. A leather pant is a must have in every warderobe, and also there haven't been a good alternative in synthetic fabrics or even cheaper. Not that I have seen, that is. Until now. This is by far the best buy for me this fall, in many ways because it costs one sixth of the one in genuine leather. And also it looks like the real deal. Because no, I want buy pants that expensive (even though I'm dying to). Now that it's not that cold I'm wearing it with a basic tee (that goes just down below the behind, I'm not so comfortable with the forgot-the-pants-today-look) and anckle booties. For fall I'm gonna wear it with chunky knits and dresses. Perfect! 







6 kommentarer:

  1. Du er så flott :-* Kjempefin bukse, satt som et skudd!

    SvarSlett
  2. Utrolig stilig antrekk! Elsker selv "skinnbukse" men har i syntetisk stoff jeg også. Dessverre mister den glansen litt fortere og må da være litt mer forsiktig med den enn det jeg kunne vært med en skinnbukse. hehe

    SvarSlett
  3. Beautiful pictures, congratulations!

    Looking for information about Norway, I found your blog. I liked it

    SvarSlett