tirsdag 6. august 2013

ZARA AW13








Helt forelsket i kampanjen til Zara for AW13 og eg gleder meg til å gå innom (når kommer Zara i Bergen egentlig, bør ikke det skje snart??) når jeg er i Oslo om litt over en uke i forbindelse med Oslo Fashion week. Jeg skal være der både som gjest og modell, noe jeg gleder meg utrolig mye til! 



Totally in love with the Zara AW'13 campaign.. Looking forward to stopping by Zara (when is Zara ever coming to Bergen??) when I'm in Oslo in a week or so, when I'm there for the Oslo Fashion Week. Participation both as guest and model, which I'm really looking forward to! 

2 kommentarer:

  1. I'm so in love with this campaign! Just when I thought Zara was going down the cheap route again... and bim here's what they launch. Can't wait to try the collection in-store! xx

    SvarSlett