søndag 25. august 2013

THE HAT




Wearing Noisy May boyfriend jeans, shirt from Filippa K, hat from H&M, bag from Marc By Marc Jacobs and Zara shoes.


Hodeplagg har jeg aldri følt at jeg har fått til å fungere med stilen min, men da jeg fant denne capsen på H&M i Oslo måtte jeg slå til. Delvis fordi jeg synes at den var veldig kul, i tillegg til at den var justerbar (jeg har et veldig stort hode, faktisk) og at den var veldig billig. Det er alltid gøy å prøve noe nytt, spesielt når man finner ut at man faktisk liker looken veldig godt. Håper alle hadde en fin helg i sommervarmen :) 



Headpieces haven't really been my thing, but when I came across this hat at H&M in Oslo I had to let my gards down. Partly because i actually think it's really cool, but also because its adjustable (I in fact have a large scull) and that the price was very reasonable. It's always fun to try something new, especially when you find that you really like the look. Hope you all had a wonderful weekend :)








11 kommentarer:

  1. Lookin good!! :-)

    SvarSlett
  2. Buksene ser skikkelig digge ut!

    SvarSlett
  3. Haha, ser hverfall ikke ut som du har et stort hode! Buksen var dødskul!

    SvarSlett
  4. Stillig antrekk!! Likte godt buksene.

    SvarSlett
  5. Digger det avslappete preget, fresht! :)

    SvarSlett
  6. Ah, har lett etter noen boyfriend jeans i en mørkere vask. Disse ser helt perfekte ut!!

    SvarSlett
  7. Hva heter du på instagram?

    SvarSlett
  8. Looking very cool



    http://theshortiesfashion.blogspot.co.uk/

    SvarSlett