tirsdag 20. august 2013

RUBY WOO

Ruby Woo lipstick from Mac Cosmetics 

Røde lepper går jo aldri av moten, og jeg har en drøss med røde leppestifter. Det jeg falt for med denne er at den er så matt, noe som gir et veldig classy og retro look. Perfekt å ta på når man bare har på seg en enkel hvit t-skjorte og jeans, eller til kjole og dress når man skal pynte seg skikkelig.


Red lips never goes out of style, and I really have a lot of red lipsticks. That I particularly love about this one is that it's so matte, which gives a classy and retro look. Perfect to spice up the everyday outfit of an white tee and jeans, or to complete the evening outfit when you want to really dress up. 

4 kommentarer:

  1. Du klarte ikkje å dy deg nei? Den e kjempefin!

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei, jeg gjorde visst ikke det :o :)

      Slett
  2. Denne har jeg hatt i tre år, og jeg elsker den! Men obs: Den kan kun brukes dager du er klar for oppmerksomhet.

    SvarSlett
    Svar
    1. Så gøy! UUh, I will keep in mind ;-D

      Slett