tirsdag 13. august 2013

OSLO FASHION WEEK #1




Wearing Carin Wester blouse, Acne jeans, bag from Marc By Marc Jacobs, Ray-Ban sunnies and shoes from Zara. Photo by Sara Strand


Så langt, så godt! Jeg kom til Oslo bare for noen timer siden, men har rukket å ta en kaffe med skjønne Sara, før deretter å dra ut til Vigelandsmuséet og delta på SS14 visningen til Mardou&Dean. Utrolig gøy! Der var det mange kjente fjes å se for en bygdejente fra Skodje.. Jeg hadde på meg den nye blusen fra Carin Wester som jeg har fått av mamma. Elsker den! Det lange gullkjedet som henger ned bak skulderbladene kom dessverre ikke med på bildet, det er omtrent det fineste med hele blusen. Flere bilder kommer i morgen. Først på programmet er frokost med Noisy May. Gøy! 




So far, so good! Fashion week has been treating me well, only arrived hours ago in Oslo and already had coffee with lovely Sara, then the Mardou&Dean SS14 fashion show at Vigelandsmuséet. So much fun! Wore this new blouse from Carin Wester that my mom gave me. Love it! The golden chain hanging down between the shoulders in the back is the best thing about it, but unfortunately it's not in the picture. More pics coming up tomorrow, though. First up is breakfast with Noisy May. Fun! 


10 kommentarer:

  1. Nydelig! Fantastisk antrekk! <3

    SvarSlett
  2. Svar
    1. Thanks a lot! They're actually comfortable, too ;-)

      Slett
  3. Love it<3 Kjolen med samme print står øverst på ønskelisten min :)

    SvarSlett
  4. Så fiin! Men Carin Wester er vel svensk (dessverre)? Har så lyst på bomberjakken med samme print.

    SvarSlett
    Svar
    1. Taakk :) Jaa, jeg vet! Jeg ble visst en smule feilinformert av hun jeg handlet av, dessverre.. :( Men svenkene er jo så utrolig flinke de og 8-)

      Slett
  5. Svar
    1. Tusen takk! Jeg er superfornøyd med den.

      Slett