søndag 11. august 2013

LAST MINUTE POST






Wearing denim skirt from h&m, old denim skirt from Kappahl, BLK DNM shopper, sunnies from Ray-Ban and Nike sneakers. 

Et antrekk jeg har villet vise en stund, men rett og slett ikke hatt tid. Double denim er ikke ofte jeg går i, men jeg må si at jeg liker uttrykket det gir. Skjorten er en oldie jeg har arvet fra min kjære Kristine, den er faktisk kjøpt på Kappahl! De siste dagene hjemme har virkelig gått i et blaff i jobbing og pakking, i morgen vender jeg snuten mot Bergen. Det blir et kort stopp før Oslo og fashion week på tirsdag. Først på programmet er visningen til Mardou&Dean, som jeg og vakre Sara skal gå sammen til. Det blir så GØY!! 

-

An outfit I've been wanting to show you for quite some time, but simply haven't gotten to it. Denim on denim isn't something I tend to wear, but I really like the impression of it. The shirt is an oldie I got from my cousin Kristine, it's actually from a random department store. The last couple of days at home has gone by in a blink of an eye, so tomorrow I'm headed for Bergen. It's a short stop before leaving for Oslo and fashion week on tuesday. First up is the Mardou&Dean show, which I'm going to with lovely Sara. Can't wait!! 



6 kommentarer:

  1. Hei, håper du kan svare på spørsmålet! :-) Ser at på de fleste showene til OFW så må du bli invitert, hvordan blir du det? Har du muligens link til programmet deres?

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann!
      Ja, man må som regel være invitert. Da gjelder det å ha kontakter og en fot innenfor, gjerne som modell eller som bidragsyter av en eller annen måte, for eksempel som modell eller stylist. Å ha en blogg med mange lesere eller at folk vet hvem du er hjelper selvfølgelig også. Kontaktinformasjon finner du på www.oslofashionweek.com, det skader jo aldri å spørre seg frem. Det værste som kan skje er at man får et nei! :)

      Håper svaret var til hjelp
      klem fra Karn :)

      Slett
  2. kjempe fin! da sees vi der!
    hva slags linse bruker du? bildene blir fantastiske

    klem janka

    SvarSlett
  3. Tusen takk:)
    Bildene er tatt med f1.4, 85 mm fastobjektiv:)
    sees der!

    SvarSlett
  4. Elsker håret ditt! :) Hvordan styler du det?

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Ingrid :) Det er egentlig ikke noe hokus-pokus der ;) Håret mitt kan være nokså crazy noen ganger, men det eneste jeg bruker er litt maroccanoil i tuppene og en liten omgang med rettetangen fra ghd (they're the best!) ;-) klem!

      Slett