torsdag 15. august 2013

KATRIN URI SS14











Jeg var så heldig å bli invitert til showroomet til det norske designmerket Katrin Uri som jeg har fått mer og mer øynene opp for iløpet av det siste året. I en rustikk bygård i Gabelsgate fikk jeg i behagelige omgivelser en smugkikk på det som kommer til våren, og imponert det ble jeg virkelig. Alt fra chunky knits og boyfriend jeans, til blondekjoler, topper og skjørt i sarte materialer. De som følger meg på instagram har kanskje også sett frakken jeg ble totalt forelsket i? Kolleksjonen er tidløs og klassisk, og mye av kolleksjonen heller mot det oversizede og maskuline, noe som er midt i blinken for meg. Alle plaggene er har en spesiell mening for designeren, som selv guidet meg gjennom kolleksjonen. Skjerfene likte jeg også utrolig godt. Hver og ett har et unikt digitalt print som alle har en spesiell historie. Et av de ble med meg hjem, også. Gleder meg til å vise det til dere, og til å bruke det rundt halsen utover høsten. 

-

I was so lucky to be invited to the Katrin Uri  showroom, which is an norwegian design brand that I've become more and more fond of in the past year. In a rustique apartment building and comfortable environment I got a sneak peak of what's up for spring, and I was really impressed. From chunky knits and baggy jeans, to laced dressed and skirts in delicate materials. Those of you who follow me on instagram probably have already noticed the coat I totally fell in love with? The collection is timeless and classic, and all the pieces are unique and have a special meaning to the designer, who guided me through herself. I loved the scarves to. Each and one of them have unique digital prints and a story. One of them came home with me, too. Can't wait to show you guys and to wear it around my neck this fall. 





1 kommentar:

  1. Dette har eg hørt om! Mykje fint eg gjerne skulle fått fingrane i ;) Du er heldig! :)

    SvarSlett