torsdag 22. august 2013

GIVENCHY






Wearing Filippa K tee, BLK DNM jacket, denim shorts from Bik Bok, sunnies from Ray Ban, Bag from Marc By Marc Jacobs and Givenchy heels. 


De av dere som følger meg på instagram har nok lagt sett disse badass skoene på et bilde som jeg tok hos Irina for en god stund siden. Nå var tiden inne for å gi de en ny eier. Jeg tror at om vi legger utgangsprisen (de var tilgjengelig på net-a-portér til den ikke-så-veldig-lett-forsvarlige prisen tilsvarende 8000 kroner) til grunn for det jeg betalte for de så må det være 90% rabatt. Og ja, jeg vet de er kanskje verdens mest upraktiske sko, men det er jo søren meg Givenchy, da. Og de er så forbaska kule. Og nå er de mine. 


-

Those of you who are followers on instagram may have noticed these badass shoes in a pic I posted from Irinas apartment a couple of weeks ago. Now it was time to give them a new owner. I guess that compared to the original price (they were available at net-a-portér to the not-so-appealing price of 1000 euro) I got them about 90 per cent off. And yes, I'm fully aware of the fact that they must almost be the least practical shoes in the world, but then again - it's Givenchy. And they are freakin awesome. And now they're mine. 



4 kommentarer:

  1. Herregud de var dritkule! :o heldiggris.....:)

    SvarSlett
  2. Oh my! Fortener ikkje alle kvinner noko slikt på beina!? Me want! Rålekre!!

    SvarSlett
  3. Babe! Digger det øverste bildet, råkult!

    SvarSlett
  4. Det beste med å få ting så billig er nesten å vite hvor mye de egentlig er verdt men at du fikk de for en brøkdel av prisen! Man kan jo si at du har spart 7.000! ;) Og jeg må si at det var ikke bare skoene som var rålekre, men those legs!!

    SvarSlett