tirsdag 27. august 2013

Getting things organized




Hvor typisk er det ikke at man står og graver i toalettmappen om morgenen for å finne den eyelineren eller rougen eller hva det er man leter etter? I min sminkepung forsvinner det ting hele tiden, og jeg har nå endelig tatt affære og organisert rotet til det ugjenkjennelige. Jeg må si at det ser ganske pent ut å ha det stående slik! Nå gleder jeg meg til å stå opp tidlig i morgen og teste hvor digg dette kommer til å bli. Eller, altså jeg gleder meg virkelig ikke til å stå opp, jeg skulle ønske jeg skulle sove leeeeenge og ta livet med ro. Men som vanlig er det noe spennende som skjer, og i morgen skal jeg fikses og trikses med både med hår og sminke for en photo shoot med Maxmilan frisør her i Bergen, så da må man vel bare finne seg i det ;-) 


-

Totally messing up the time schedule and also my beauty bag in the morning is the story of my life. Trying to find the eye liner, blush or whatever.. Things disappear all the time, so now I've done finally managed to find the time to do something about it. I must say it looks pretty good, too. Now I'm looking forward to getting up first thing tomorrow and try it out. Well, actually I wish I could really sleep in, but as usual exiting things are happening. Tomorrow I'm getting both my hair and makeup done for a photo shoot with Maxmilan hairdresser here in Bergen, so I guess that's okay ;-) 



3 kommentarer: