fredag 9. august 2013

CRÈME DE BLUSH



Crème de rouge from YSL in color shade nr.2 

Jeg har egentlig aldri vert en veldig stor tilhenger av rouge fordi jeg synes at jeg er rosa nok i kinnene fra før og at det er noe som jeg gjerne vil skjule, heller enn å fremheve. Da jeg for en liten stund siden leste en artikkel i et moteblad (jeg klarer selvfølgelig ikke å huske, eller å finne hvilket det var) der en stylist snakket om at mange kvinner bruker veldig mye energi på å skjule særtrekkene sine. Hun sa at man heller burde prøve å spille på dem, å gjøre de til dine styrker. Det klarte jeg ikke å glemme, så jeg skal gi rouge en ny sjanse. Irina gav meg et tips om at jeg måtte prøve denne kremete utgaven fra YSL, og jeg må si at så langt så godt. Jeg liker den! Bruker man et lite snik av rouge på kinnene får de den pene epleformen, og jeg føler meg litt mer mer fresh og frisk. Det hadde jeg faktisk ikke trodd! 


-

I've really never been the big fan of blush because I feel I get pink enough without it, and would rather try to hide it than make it look even more prominent. Anyway, a while back I read an article in a fashion magazine (of course I can't remember nor find it) where a stylist talked about that women often use a lot of energy trying to hide their characteristics. She said, it will look a lot better if you try to use them and let them become your strength. I couldn't forget that statement, so I decided to give blush another go. Irina tipped me about this creamy one from YSL, and I have to say - so far, so good. I like it! If I wear just a little on the cheek whey get that gorgeous apple shape, and I feel just a little more fresh and healthy. Who knew? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar