torsdag 1. august 2013

AUGUST CRAVINGS




Tenk at det er august allerede. Sommeren har gått forbi i et blaff,  og nå begynner jeg for alvor å glede meg til høsten med tykke ullgensere og en stor kopp med deilig te. Å komme tilbake til skolen (nerden som jeg er) og Bergen skal også bli deilig. Jeg elsker høstklær, og det jeg vil ha mest akkurat nå er en kul jeans, en chunky strikkegenser og de klassiske hvite sneakersene fra Reebok. Angrer veldig på at jeg ikke kjøpte de i København, altså. Den kalde og tørre høstluften sliter på huden, så jeg planlegger å bruke litt energi på å ta vare på huden min og gi den rikelig med fukt ved å bruke en ansiktsmaske en gang i ny og ne, det gjør virkelig susen. Vi jenter trenger å ha noen digge produkter å skjemme oss litt bort med. I alle fall gir det meg en liten følelse av luksus og velvære i en ellers så travel hverdag :) 


1. Chunky knitted sweater from Acne
2. Pop jeans from Acne
3. Thermo mug from Bodum 
4. Clutch from Acne 
5. Face mask from Korres 
6. Classic white sneakers from Reebok

-

It's august already. Summer has gone by in a flash, and I'm seriously starting to look forward to fall, with chunky knits and big mugs of hot delicious tea. And going back to school (always the nerd) and Bergen is gonna be nice. Right now I'm craving a chunky sweater, a cool jeans and the classic white sneakers from Reebok. Regret not getting them in Copenhagen. The cold and dry autumn air is touch on the skin, so am planning on using facial masks once in a while to keep it properly moistured. We girls need those products to splurge a bit, it gives us (at least me, anyway) a bit feeling of luxury in the everyday basis.

3 kommentarer:

  1. Fint! Hvordan er størrelsen på skoa sammenlignet med new balancene?

    SvarSlett
    Svar
    1. De er i likhet med new balance ganske små i str! Jeg bruker str 38, men new balance har jeg i 38,5, og disse passet i str 39 :-) Håper det kan hjelpe deg litt!

      Slett
  2. Genseren ser sykt deilig ut, deilig til høsten:)

    SvarSlett