søndag 4. august 2013

ALL BLACK







Wearing H&M trend dress, loafers from Din Sko, Marc By Marc Jacobs bag and Ray Ban wayfarers. 

Det jeg digger mer enn å handle på salg er å er å finne klassiske garderobe must-haves til gi-bort-pris. For tro meg, jeg har begått en haug med kjøpstabber i mitt liv. Kjøpt klær jeg aldri har brukt og så var det jo bortkastet anyway... Denne kjolen derimot, betalte jeg  75 kr for på h&m trend (er det bare jeg som synes at det er litt sprøtt??). Jeg vet at jeg kommer til å veldig glad i den fordi 1. Den er svart 2. Den er klassisk 3. Den er komfortabel. De enkle loafersene passer perfekt, da jeg synes at flate sko gir et avslappet og mer casual inntrykk. Da kan man jo godt bruke kjole til hverdags :) 

-


What I love more than sales is finding classic wardrobe must-haves to giveaway price. And believe me - I've don a lot of mistakes buying crazy stuff at sales (in which I've never used) so it was a total waste anyway.. This lovely dress, on the other hand, I payed 75 NOK for at H&M trend (am I the only one that thinks it's a bit crazy??) I know I'm gonna love it because 1. it's black 2. It's classic 3. It's comfortable. 



2 kommentarer:

  1. Utrolig fin kjole! Og så heldig som fant den på salg :o

    SvarSlett
  2. Jeg kjøpte den samme kjolen tidligere i sommer, elsker den! Har brukt den masse.

    SvarSlett