lørdag 31. august 2013

ACNE COLLEGE



Wearing acne sweater, skirt from Noisy May, shoes from Acne, Alexander Wang clutch, Casio watch and necklace from Evfa Attling. Photos by Irina Lakicevic.

Så... jeg klarte jeg ikke dy meg med denne genseren fra Acne. Hvorfor ikke? Jo fordi 1. den kombinerer en klassisk cut-off college genser (som dere åpenbart kan se) 2. man kan kombinere med både jeans og skjørt, samtidig som at den har 3. et litt spesielt print (jeg er virkelig ikke en blomsterjente). 4. Den baggy fasongen og den høye halsen gjør at den sitter utrolig kult på, og gjør den litt røffere. 4 grunner er godt nok for meg! Og ja, jeg har faktisk på meg et smykke. Det er fra Evfa Attling og jeg elsker det :)  

-

I just totally fell in love with this college sweater from Acne. It is really a classic cut of college sweater (obviously) that you can combine with both jeans and skirts, but it also have this special print (I'm really not a flowery girl) and a shape that makes the fit perfect and a bit cooler. And yes, I'm wearing a neclace for the first time in ages. It's from Evfa Attling and I love it.    








14 kommentarer:

  1. Svar
    1. Thank you, glad you like it! :)

      Slett
  2. Wow, digger dette!

    Har du noen gang fått modelltilbud? Sånn fra utlandet?

    SvarSlett
  3. Elsker outfitet <3 Check @norwegianfashionbloggers på Instagram

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Og takk for tipset ;-)

      Slett
  4. Får aldri til å kommentere her av en eller annen grunn!! Prøver igjen, hehe. SÅ FIN den genseren. Prøvde den her om dagen i hvit, men endte opp med å gå tomhendt hjem for i L ble den i største laget for meg. Og nå har jeg sagt velkommen til både Kenzo, MSGM og Studio Nicholson etc i garderoben, så får vel si adjø til shopping fremover gitt..Hehe. Elsker smykket ditt også. Kanskje jeg må ha det også.. Får leve på hybelkaniner fremover.

    SvarSlett
  5. Så hyggelig at du kommenterer på tross av tekniske problemer! Skal forsøke å finne ut av det ;-) Wow, det høres ut som du har mye fint i garderoben likevel, ja. Vi får leve på hybelkaniner og havregrøt!

    SvarSlett
  6. Den genseren likte jeg kjempegodt. Litt spesiell i forhold til alle andre grå collegegensere, men likevel ikke så utpreget mønster. Har tenkt å kjøpe meg et slikt skjørt.

    SvarSlett
  7. I really like that sweater, and it's absolutely stunning with the skirt


    http://theshortiesfashion.blogspot.co.uk/

    SvarSlett