torsdag 4. juli 2013

THE BOOT






Wearing jeans and pistols from Acne, white shirt from h&m trend, blazer from Gina Tricot and Valentino bag. 


Det er en stund siden jeg har brukt pistolsene mine fra Acne nå, men gud så gode de er å ha. Etter en periode med dilla på sneakers og loafers er det den den perfekte skolett å dra frem fra skapet - klassisk, edgy og ikke minst utrolig god å gå i. Jeg investerte i et par da jeg flyttet til Bergen for snart 3 år siden (wow, tenk at tiden går så fort!) og jeg tror faktisk at de hittil er det kjøpet jeg har satt størst pris på. Det gjelder å gi de litt kjærlighet hele tiden, impregnere og sende de til skomaker i ny og ne. Da holder de i evigheter, slik som mine.


It's been a while since last time I wore my Acne pistols, but wow they are nice to have in the closet. It's the perfect boot - classic, edgy and last but not least they are very comfortable to wear. I invested in a pair when I moved to Bergen, almost 3 years ago (time is moving on too quickly!) and I think that they are by far my most appreciated investment. It's all about giving them a little love all the time, protect them against the weather and let the shoemaker work his magic once in a while. Then they last forever, like mine. 

2 kommentarer:

  1. Great semi white look, and the Acne boots are such a classic!

    http://mafaldadotzero.blogspot.fr/

    SvarSlett