mandag 8. juli 2013

RAINY DAYS





Wearing Filippa K linen tee, BLK DNM Jacket, Acne jeans, bag from Marc By Marc Jacobs and New Balance sneakers 

Det er ikke akkurat sommertemperaturer i Bergen, på tross av at solen titter frem i ny og ne. Det er akkurat litt for kaldt til å gå i shorts, og da er det deilig å kunne kompensere med en relativt lys blå jeans (jeg holder meg som regel til svarte jeans, men denne fra Acne falt utrolig godt i smak), som i alle fall gir meg en liten følelse av sommer på tross av den kalde luften. Det er også greit å kunne ha en skinnjakke over skuldrene, så kan man jo i alle fall bare slenge den av seg om det skulle slumpe til å bli litt sommervarme. Man vet jo aldri! 

-

It't not exactly summer temperature in Bergen, in spite of the sun coming out from time to time. It's for the moment a bit to cold to wear shorts, but then it's nice to compensate with light blue jeans, which at least give me a little feel of summer. It's also nice to just wear the leather jacket over your shoulders, which you easily can get rid of in case of more summery temperatures. But hey, what are the odds? 



3 kommentarer:

  1. Hei:) Jeg har prøvd acne buksene selv, og har veldig lyst på de. Men jeg er så usikker på størrelsen. Da jeg prøvde de sist kunne jeg gå ned to str, iom at de var så stretchy, men jeg er likevel usikker på hvor små de bør være. Hva er din erfaring med str i disse buksene? Går du ned i str?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Ja, Acne pleier å være ganske store i str, og jeg går også ned èn str i buksene. Det gjelder denne også (dette er skin). Jeg sier videre det de på Acne (og det jeg selv har erfart) at de kommer til å gi seg en del i str, men i livet holder de seg rel. greit i.o.m at de er dobbeltsydd i linningen. Du bør kjøpe buksen tight, men ikke hvis det er ubehagelig, da kommer du ikke til å orke å gå den ut! Håper det var et ok svar på spm ditt! :-)

      Slett
  2. Tusen takk for utfyllende svar! Jeg gikk omsider to str ned, og det ble perfekt! Når de er såpass stretchy er det så fort at de blir "slaskete" bak, så mindre str var bedre :)

    SvarSlett