lørdag 6. juli 2013

NEW BALANCE



Jeg skjønner faktisk ikke at jeg ikke har oppdaget New Balance sneakers før. De er perfekte til hverdags, perfekte til fest og ikke minst utrolig behagelig å gå med. Det første paret mitt ble i en ganske klassisk, eller i alle fall anvendelig farge (svart), men når de startet salget på Pepper måtte jeg bare sikre meg et par i blått også. Perfekt til blå jeans og en hvit t-skjorte (dere kan gjette på hvordan neste outfit blir, hehe). Ser frem til å bruke de mye fremover!

-

I can't really understand why I haven't gotten my eyes up for New Balance Sneakers before. They are perfect for casual everyday looks, for evening dress ups and they feel super comfy to wear. My first pair I got were in a classic (or at least it goes with anything) black but when they started the sales at Pepper I had to get my hands on a pair in blue as well. They will be perfect with blue jeans and a white tee (well, now you can all guess the next outfit on the blog). Looking forward to wearing them a lot in the future! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar