fredag 19. juli 2013

MAGAZINE FAV




De siste mnd har jeg kjøpt svenske Styleby, og jeg må si at det virkelig har blitt en klar favoritt blant magasinene jeg leser om dagen. De har gode motereportasjer, intervjuer, styling- og skjønnhetstips i tillegg til å ha med de tingene det er meningen skal være der bare sånn at man kan ønske seg, drømme seg litt bort og sikle litt.. :-) Nå koser jeg meg med siste utgave og en kurv med friske, norske jordbær. God helg! 


-

The last couple of months I've bought sweedish Styleby, and I really must say it's become a fav of my monthly readings. It has good fashion reports, interviews, styling- and beauty tips in addition to all that pretty, expensive stuff you're supposed to wish for, day dream about and just drawl a little bit over. Now I'm enjoying the latest issue and a bowl of fresh, norwegian strawberries. Have a great weekend! 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar