søndag 21. juli 2013

LINEN TEE







Wearing F13 linen tee from Filippa K, denim skirt from Zara, Clutch from Alexander Wang, Ray Ban sunnies, Casio watch and Bianco lace up sandals. 


NEW IN! Denne t-skjorten fra Filippa K i 100% lin er allerede og kommer til å bli en høstfavoritt i min garderobe. Jeg har den allerede i hvitt, og da den kom inn i fargen atracite mel. som er den jeg har på meg her, måtte jeg bare sikre meg den med en gang. Lin er et fantastisk materiale som er utrolig å ha på seg fordi det føles så lett og ledig, og så puster det veldig godt. Bare et lite heads up om dere trenger en basic tee litt over gjennomsnittet. Jeg elsker den i alle fall! :-) 


NEW IN! This tee from Filippa K in 100% linen is already and going to be a favorite for fall in my wardrobe. I already have it in white from the S13 collection, but when it became a carry over for F13 in the color atracite mel I just had to get my hands on it right away. Linen is a fantastic material that feels comfy to wear, loose and nice and it breathes so well. Just a little heads up if you want a great (and slightly special) basic tee. I love it, that's for sure! :-) 




5 kommentarer:

  1. Digger dudsa i siste bilde! :D

    SvarSlett
  2. Nice! liker antrekket veldig godt! Kjempe stilig og moderne.
    HIPT!

    SvarSlett
  3. Så fin du var!
    Elsker T-skjorter i lin, superdigg å gå med :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :) Jeg vet, de er herlige!

      Slett
  4. Love the simple way of your style. That tee looks amazing. There is never enough basics t-shirts



    http://theshortiesfashion.blogspot.co.uk/

    SvarSlett