onsdag 17. juli 2013

GRAPHIC






Wearing skirt (old), top and shoes from h&m, Marc by Marc Jacobs bag and sunnies from Ray Ban.


Så her er antrekket jeg snakket om. Jeg kom over denne deilige genseren fra hm trend for noen dager siden, det partiet forran som er av et litt annet materiale enn på sidene er faktisk 60% lin (ikke værst for hm å være, hehe!). Jeg synes faktisk at en ganske casual genser passet veldig godt til skjørtet som har et litt strengere inntrykk. Skoene fant jeg samme dag, og jeg elsker at de ikke har så veldig høy hæl. Da er det faktisk mulig å gå med de i en liten stund uten at beina blir helt kaputski. De var i utgangspunktet tiltenkt skjørtet, men de blir superkule til jeans og en hvit t-skjorte også, bare for å bryte det litt opp. 

-

So here is the outfit I was talking about. I found this lovely sweater at hm trend a couple of days ago, the part in front that's slightly different material than on the sides is actually 60% linen (not so bad for h&m!). I thought the comfy sweater went well with the skirt, that gives a more strict and hard impression. The shoes I found the same day, loving the mid-heel. Then they are actually wearable for more than a couple of hours and the feet don't get totally broken. They were originally meant for this skirt, but they will look great with jeans and a white tee, as well, just to break it up a little. 










2 kommentarer:

  1. Elsker skjørte! Sååå fint :-)

    SvarSlett
  2. Kjempefint skjørt! Likte godt kombinasjonen med skjørtet og blå pumps:)

    SvarSlett