tirsdag 30. juli 2013

COPENHAGEN









Noen bilder fra København så langt. Jeg elsker virkelig denne byen, og jeg blir såå glad av å tenke på at jeg skal ho her i noen mnd neste år når jeg er her på utveksling med skolen. Byen har en ubeskrivelig herlig vibe. Shoppingen er bra, og det har blitt noen kupp også denne gangen. På bildene har jeg bl.a på meg et Wang inspirert (et fint ord for kopi, I guess) wrap skjørt fra Samsoe Samsoe som jeg kjøpte for en slikk og ingenting. Vi bor på Hotel Fox Copenhagen, som ligger et steinkast unna Rådhusplassen, akkurat der Strøget (hovedshoppping-gaten) starter. Alle rommene er innredet av forskjellige designere, sengene er myke og beliggenheten er helt super, så det kan jeg virkelig anbefale! Wish I could be here forever... 




A few snaps from Copenhagen so far. Totally in love with this city! Really looking forward to living here a couple of months next year with the exchange program. The shopping here is great, so am bringing some nice pieces back home. Btw, wearing a Wang inspired navy skirt from Samsoe Samsoe that's new. Staying at Hotel Fox Copenhagen, where the beds are soft, service is good and location is perfect. Totally recommend it. Really wish I could be here forever... 








1 kommentar: