fredag 26. juli 2013

BEACH LIFE




En liten snap fra stranden. Frukt og bær må være det beste å ha med seg på varme og late dager om sommeren. Og farris. og blader! I love. Jeg har tatt en del bilder, men macen har krasjet (ja, jeg døde litt) så jeg får ikke lagt ut noen av de.. Men jja, jeg lever fremdeles tross mangel på livstegn. Foreløpig har dere likevel ikke gått glipp av noen fashion moments å snakke om. Her går det mest i trening og soling uansett ;-) Om et par dager går turen videre til København, en av mine favorittbyer. Det skal bli dejligt! 





4 kommentarer:

  1. Hvilken leppestift på det øverste bildet? Sykt fin!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! :)
      Tusen takk, jeg er utrolig fornøyd med den også! Den sitter godt, varer lenge og gir fuktighet til leppene :) Den er fra chanel og heter rouge coco nr 36 (lune rousse)

      Klems!

      Slett
  2. Ops, feil post. Mente det fra København..

    SvarSlett