tirsdag 4. juni 2013

WATCHES



Apropos accessories... Klokker fyller opp de to kriteriene som er viktigst for meg når det gjelder det jeg liker å ha på meg: 1. Det er praktisk 2. Det ser bra  ut. Jeg har virkelig lagt min elsk på digitalklokkene fra Casio - de synes jeg har den riktige mengden coolness over seg, samtidig som de er i (i alle fall er mine i) enten sølv eller gull, så da har de også et klassisk uttrykk. De passer til så og si alt. Og de er ikke så himla dyre heller! Stor fordel, tør jeg påstå.

-



Speaking of accessories. Watches fulfill the who major criteria what matter most to me when it comes to what I'm wearing: 1. It's practical 2. It looks good. I'm so fond of all my digital watches from Casio - I think they have the right amount of coolness, and also they are in (at least mine are) in either silver or gold, so they are a bit classy as well. They fit to almost anything and everything. And they are not expensive. Dare say that's an advantage! 

1 kommentar: