tirsdag 18. juni 2013

ON THE GO






Wearing top from H&M trend, skirt from Zara, Casio watch, Ray Ban sunnies, bag from Marc By Marc Jacobs, lipstick from YSL and sneakers from New Balance


Så fikk jeg endelig luftet "ku-toppen"! Liker den fremdeles bedre og bedre. Ellers for tiden så har jeg også litt dilla på å kjøre sneakers med et ellers så pyntet antrekk. For at det ikke skal bli altfor casual er det bare å smøre på et lite snik med leppestift (dette er en av mine favoritter for tiden, YSL rouge volupté shine nr 5, som er et bringebærrosa mirakel rett og slett). Vips så er du klar for byen, middag med kjæresten, eller hvis du bare vil se skikkelig kul ut. Eller slik som jeg skal i dag, spise middag og drikke coctails med de beste jentene mine.

-


So finally took the "cow-top" for a stroll. Still getting more and more fond of it! And speaking of fond of... I'm really into wearing sneakers with skirts, dresses and more evening wear-ish outfits nowadays. To avoid getting way to casual, just apply a layer of lipstick (this is one of my absolute favorites, YSL rouge volupté nr 5, which is a raspberry pink miracle in fact). And just like that - you're ready to take on the town, dinner with your man (or girl), or if you just want to look good. Or like I'm doing today; dinner and cocktails with the girls. 







2 kommentarer: