onsdag 26. juni 2013

lifestyle / BOOST





Jeg har hatt det utrolig travelt i det siste med skole, jobb, venner, familie og ikke minst flytting. Når man sover lite og bruker mye energi er det viktig å kjenne på hvordan man føler seg, hvordan kroppen fungerer. Jeg kjenner at jeg har tæret litt på reservene mine. Så da feriepengene endelig kom (thank god) dro jeg til min favoritt helsekostbutikk i Bergen, Kinsarvik fruktutsalg i Håkonsgaten og hamstret inn. Når jeg ikke har tid til å lage meg skikkelige middager spekket med friske og økologiske grønnsaker (tar av meg hatten for studenter som får det til å gå rundt, både tidsmessig og økonomisk), så fyller jeg på lagrene med olje som smører huden og leddene mine, multivitamin med jern som gir meg det jeg trenger av vitaminer og mineraler, samt styrker immunforsvaret mitt, og b-stress som er et B-vitamin tilskudd som er godt for hud, hår og negler. Jeg vet jo at det ikke kan erstatte et sunt og variert kosthold, men det kan vel umulig skade? 



-

Lately I've been super busy at school, work, with friends, family and last but not least moving out of my previous apartment and in to the new place. When you sleep little but use a lot of energy, it's important to know your body and know when it's time to slow down. I bought these boosters at my favorite health food shop in Bergen, Kinsarvik. When I don't have the time to make those healthy dinners with all the organic vegetables I restore my reserves with oil that will make my skin and joints work better from the inside, Multivitamin that will provide what I need of minerals and vitamins in general, and b-stress that will do wonders for my hair, nails and hair. I do know that these products can't replace eating healthy food, but it wont hurt me, would it? 



1 kommentar: