lørdag 29. juni 2013

LEATHER AND RIPPED DENIM





Wearing shirt from Zara, Ripped denim shorts from Bik Bok, BLK DNM leather jacket 1 and shopper, Casio watch, Converse shoes and sunnies from Ray Ban

Jeg kan ikke få sagt hvor mye jeg elsker den nye skinnjakken min fra BLK DNM. Den er dritkul, behagelig, den lukter godt (jeg kan virkelig sitte og sniffe inn den lukten av ekte, digg skinn i flere minutter) og ikke minst er jeg sykt fornøyd med å finne den på saaaalg!!! wooho. Så, ja jeg planlegger å ha den "hele livet" (alltid en av de viktigste argumentene mine for å investere i klær). Man kan omtrent ha på seg hva som helst (f eks denne shortsen (jeg fant den nettopp på salg på Bik Bok for en hundrings) sammen med en basic hvit boyfriend shirt fra Zara), slenge denne jakken over skuldrene et voilà - le perfection. 


-

Words cannot describe how much I love my new leather jacket from BLK DNM. It's cool as hell, comfy, smells good (yes, I can totally just sit and sniff in that delicious expensive leather smell for several minutes) and last but not least getting it half off at sales. Planning to own and wear it 'till I die (that being my most important argument when it comes to investments in clothes). You can (almost) wear anything, fling this jacket over your shoulders and voilà - le perfection. 




3 kommentarer: