mandag 24. juni 2013

JANICE SKIRT





Wearing blazer from Gina Tricot, Céline Paris tee, skirt from Monki, New Balance sneakers, BLK DNM shopper and sunnies from Ray Ban



Jeg har ettehvert blitt mer åpen for skjørt og kjoler som et alternativ til den klassiske jeansen til hverdags. Siste oppdagelse er maxiskjørtene. Synes at de gir en passe casual og kul look, og så er de så utrolig deilig å ha på seg! Jeg har tidligere vert litt skeptisk til fordi jeg har følt at man blir så avkappet i fasongen, men da jeg fant janice skirt fra Monki som hadde en ganske høy (ok, veldig høy) splitt, synes jeg at det problemet løste seg veldig bra. Det tilfører antrekket litt edge, og det er jo tross alt greit å vise litt hud når det er sommer ;-) 

-

I've become more and more open to wearing skirts and dresses for everyday to variate from the classic jeans. My latest interest; maxi skirts. Think they give a casual, but cool look. And also, they feel soooo comfy to wear. I've been a bit skeptical before, because I thought the shape wash't that flattering to me. But this one from Monki I think looks good because of the slit. Showing a little skin gives a little edge to the outfit, and it is summer after all ;-) 





4 kommentarer: