lørdag 15. juni 2013

HEY THERE COWBOY


Cow patterned top from hm trend

Hadde i utgangspunktet litt blandede følelser angående denne toppen fra hm trend, men den bare ble i hodet mitt, så da fikk den være med meg hjem. Tror den blir kul med enkle jeans eller et skjørt. Følte at jeg hadde på meg en ku (slapp av, dyrebeskyttelsens venner - den er syntetisk) første gangen jeg tok den på, men nå blir den bare mer og mer ku(l), haha. Den er veldig enkel, samtidig som at den er utrolig spesiell, noe jeg liker veldig godt. 

-

Gotta say I had rather mixed feelings about this cow patterned top from hm trend, but it kinda stucked in my head, so it got to come home with me. Think it will be cool with some simple jeans or a skirt. Felt like I was literally wearing a cow (relax - it's synthetic). It's very simple, as well as super special, which I really like. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar