fredag 14. juni 2013

CASUAL WHITE





Wearing two piece suit from Gina Tricot, Céline Paris tee, Marc by Marc Jacobs bag, sunglasses from Ray Ban, ring from Gina Tricot and New Balance sneakers. 


Hvor ble fineværet av da? Jeg sier som jeg har sagt før, det gjelder å kle seg etter kalenderåret og ikke etter været. Hvis ikke blir det bare for deprimerende. Jeg gikk omtrent gjennom ild og vann for å få tak i denne two-piece dressen fra Gina Tricot som var utsolgt i alle butikker både i Oslo og Bergen. Bortsett ifra på Sotra, da. Så da ble det en liten "svipptur" dit, ens ærend. Flaks at den passet (hvis ikke hadde jeg nok blitt ganske sur)! Den blir perfekt til late sommerdager og -kvelder. Må innrømme at jeg liker mer og mer det helhvite inntrykket, det blir en veldig delikat look! Blazeren og shortsen kan jeg bruke både sammen og alene, med drøssevis av andre ting fra garderoben. Win, win! 

-

Where did the nice weather go? I stick to my theory; I just have to dress according to the calendar year and not the weather, or else it gets way too depressing. I struggled to get hold of this two piece suit from Gina Tricot which was sold out in all stores, both in Oslo and Bergen. Exept from at Sotra, that is. So went out there and got my hands on the last one. Must say I'm pretty satisfied (sure, I would be rather pissed if it didn't fit)! It will be perfect for lazy summer days and nights. Must admit I'm getting really fond of the total white impression, makes a delicate look I think! The blazer and the shorts I will wear both together and separately, with tons of other stuff from my wardrobe. Win, win! 





2 kommentarer:

  1. Utrolig fin dress! Heldig som fikk tak i den siste... :-)

    SvarSlett