søndag 9. juni 2013

BEAUTYTIP #3



Jeg pleier vanligvis å gå for enten chanel, dior eller noen av de andre litt kostbare merkene når jeg skal ha leppestift eller lipgloss (stort sett fordi jeg vet at de er knallgode og at det faktisk er veldig stor froskjell fra billigdritt, men også i håp om at de inneholder hakket mer magiske ingredienser, hihi). Denne gangen spurte jeg damen i kosmetikkforretningen om hun kunne anbefale en til meg i en litt lavere prisklasse (ok, så jeg har tatt av litt med shoppingen i det siste.. heh). Men fy søren så fornøyd jeg egentlig ble med denne fra Clarins! Den finnes i mange forskjellige nyanser av farger som blander seg helt supert inn i din naturlige leppefarge. Og så herlig å ha på! Anbefales på det sterkeste for andre fattige (evt fornuftige) jenter. 



-


I usually go for either chanel, dior or one of the more expensive brands when it comes to lip glosses and -sticks (mostly because I know they are good and there is actually a noticeable difference from the cheap stuff, and also because I kinda hope they have even more magic ingredients, haha). But this time I asked for a lip gloss in a more reasonable price range. And my gosh!!! I'm so glad the lady showed me this one from Clarins! It exists in a lot of pink and beige colors that all blend perfectly to your natural skin tone. And so lovely to wear. Recommend for all poor (or somewhat reasonable) girls. Have a nice day! :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar