torsdag 6. juni 2013

ALL PRACTICAL







Wearing lola super strech jeans from Filippa K, top from hm trend, jacket from Zara, Fjällräven backpack and sneakers from nike and ray ban sunnies. 


Når man er fulltidsmedisinstudent med to deltidsjobber sier det seg selv at av må man ha seg noe som rett og slett er praktisk. Når man da liksom skal være litt fornuftig så er det jo i det minste fint at det finnes klær som er fine men som også er praktiske (og behagelige, ikke minst). Jeg har ventet på denne sorte wighwaist jeansen fra Filippa K fordi jeg visste at den var så sykt digg, og ja, jeg skjønner at dette høres mistenkelig ut som reklame, men jeg må bare få sagt det: den er virkelig heeelt fantastisk å ha på seg (les; super stretch). Den er så tøyelig og bøyelig som det går an, men likevel sitter den som et skudd! Prøv og nyt. Jeg løp innom hm trend på galleriet en dag og fant den perfekte singleten også, skal passe på å få sikret meg en i svart også. Man får liksom aldri nok av baseplagg. Ryggsekken er jo et must for stressa medisinstudenter. Men den er jo så kul! 


-


So I guess being a full time medical student and having two part time jobs makes the fashionista in me cry inside, sometimes. Some days I just have to go for the practical outfit, because running around in the hospital all day and running tons of errands doesn't allow it. But when trying to be all practical, it's at least nice to wear something that is, but also look good (and feel comfy!). I've been waiting for months on this black high waist jeans from Filippa K because I heard they were awesome, apparently. So okay, I know this sounds like commercial but I just have to say: They are devine (read; super stretch). It fits like a glove. Just try it and enjoy! Also found this perfect top at hm trend. Can't get enough of those basic pieces. The backpack is truly a must for (di)stressed students. But hey - isn't it cool?




2 kommentarer: