tirsdag 11. juni 2013

ANOTHER BLACK DRESS





Wearing carrera sunnies, bag from Alexander Wang and dress from hm trend 


Hvorfor heter det den lille sorte og ikke de lille sorte?? Jeg får nemlig aldri nok av svarte kjoler. Greit nok, man kan jo alltids gå for den samme svarte kjolen når man er usikker på hva man skal ha på seg (jf. what to wear), men det er jo litt gøy å variere. Denne var det egentlig en venninne som tipset meg om (eller, hun hadde den på seg og såg helt fantastisk ut så jeg måtte jo bare spørre hvor hun hadde fått kloa i den), og da var det altså bare å løpe til hm og vips så va den min. Superdeilig å ha på seg og man kan like så godt ha den til joggesko som pumps. Til hverdags og fest, m.a.o. Perfekt! 

-

Why is it called the little black dress and not those little black dresses? I never get enough of them! Well, I guess you can always wear the same one when you have nothing else to wear (read what to wear), but it's nice to have several options, don't you think? This one a good friend of mine who showed me, or in fact she was wearing it to a party and looked absolutely stunning so I just had to ask where she had gotten it. So, rushed to hm right away and just like that it was mine. Feels super nice to wear, and you can easily combine it with sneakers for a casual look, or pumps to look a little more dressed up. Perfect! 



2 kommentarer:

  1. Så fin kjole! Er den fra trendavdelingen eller "vanlige" H&M?

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuusen takk ! :-) Den er fra trend!

      Slett