torsdag 2. mai 2013

WANTS FOR MAY



Acne sunnies, Crepe pocket shirt from Filippa K, Never Denim jeans, watch from Triwa, Chloé two tone sandals and BB-Cream from Clinique.


Drømmer om å valse rundt i dette antrekket nå som det endelig har blitt mai (skulle ikke tro det med tanke på det grusomme været). Anyway - jeg er en evig optimist og kler meg etter kalenderåret, ikke etter været. Slik må det være! Jeansen og skjorten har jeg allerede, eller, skjorten har jeg i en grønnfarge  (combat), og jeg bruker den heele tiden. Sandalene fra Chloé ville vært en investering, men de kunne jeg brukt til absolutt alt - fra jeans til kjoler og skjørt. Så trenger ikke mer enn litt BB-cream fra Clinique, et par råe solbriller og vips så er jeg klar! Perfekt. 

-

Dreaming about strolling around in this outfit now that may is here (well, one shouldn't think so, considering the horrible weather). Anyway - I'm a true optimist and dress according to the calendar year - not the weather. That's the way it has to be. The boyfriend jeans and the shirt from Filippa K I already have, or, at least in another color (combat). Absolutely love it and wear it all the time. The sandals from Chloé would be an investment worth making - I would wear them with almost everything, from jeans to skirts and dresses. Then just add a little BB-cream from Clinique and voilà! Perfect. 

1 kommentar: