onsdag 15. mai 2013

THE WHITE TEE #2





Jeg har virkelig lagt min elsk på t-skjortene fra Filippa K. Jeg er jo ganske heldig som får en del rabatt, men altså. Jeg hadde kjøpt de uansett. Her er mine tre favoritter (ja - det er faktisk tre forskjellige styles). Fra toppen og ned: Classic jersey tee, cotton flamé tee og linen tee. Elsker både passformen og kvaliteten på alle tre. Sistnevnte er latest add-on til klesskapet. Den er laget av 100% lin og er bare fantastisk å ha på seg. Dessuten - første kvelden jeg hadde den på meg klarte jeg å sprute bringebærsaus på hele t-skjorten da jeg lagde smoothie. Jeg trodde det virkelig var krise og at t-skjorten nå defitinivt var over og ut.. men vet dere hva, jeg trengte ikke å bruke biotex engang for å få bort flekkene!! Fordel, fordel! 


-


I'm really in love with the basic t-shirts from Filippa K. I'm actually pretty lucky to get a staff discount, but hey. I would have bought them anyway. Here are my three favorites (yes - they are actually three different styles). from top to bottom: Classic jersey tee, cotton flamé tee and linen tee. Love both the fit and quality on all three of them. The linen tee is the latest add on to my collection. It's made out of 100% linen and feels amazing to wear. Becides - the first night I wore it, I spilled some raspberry sauce on it and thought it was all finished. But guess what - I didn't even need to use stain remover!! Advantage, advantage! 


4 kommentarer:

  1. Love a good old white tee! Would love to see them on you :)

    Please feel free to enter my Daniel Wellington giveaway (here) - you could win yourself a watch worth £200!x

    Blog | Cocochic
    Bloglovin | http://www.bloglovin.com/blog/1823055/

    SvarSlett
  2. Hva er prisen på dem? :)

    SvarSlett
  3. Linen tee koster 700, jersey tee'en koster 450 og cotton flamé koster 500 :))

    SvarSlett